Έχει περάσει σε όλους το μήνυμα

Στην Ομόνοια έχουν πάρει όλοι το μήνυμα για τον μεγάλο στόχο του Τσάμπιονς Λιγκ.

Έχει περάσει σε όλους το μήνυμα thumb

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η πρωταθλήτρια Ομόνοια ξεκίνησε την προετοιμασία της ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου με μεγάλο στόχο προφανώς να διατηρηθεί στην κορυφή του πρωταθλήματος και την ίδια ώρα να πετύχει κάτι που δεν κατάφερε ποτέ μέχρι τώρα, να μπει δηλαδή στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ και να εκπληρώσει ένα όνειρο που κυνηγάει εδώ και 16 χρόνια.

Για να μπορέσει λοιπόν να υλοποιηθεί αυτός ο στόχος θα πρέπει άπαντες στην ομάδα να είναι απόλυτα έτοιμοι και στην προκριματική φάση να βγάλουν τον καλύτερο τους εαυτό, είτε η ομάδα που θα παίξει η Ομόνοια είναι εύκολη, είτε μεγάλης δυναμικής.

Στο θέμα νοοτροπίας και της πνευματικής προετοιμασίας, αυτό που βγάινει προς τα έξω είναι πως στην Ομόνοια όλοι περιμένουν πως και πως. Από την πρώτη προπόνηση και τις δηλώσεις που έκαναν Χένινγκ Μπεργκ και ο αρχηγός Ιωάννης Κούσουλος, βγήκε η είδηση πως η διάκριση στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι ένα όνειρο το οποίο πρέπει να πετύχει.

Ουσιαστικά φάινεται πως όλοι έχουν πάρει το μήνυμα για το τι πρέπει να κάνουν έτσι ώστε να πάει η Ομόνοια στα αστέρια και πλέον αυτό που απομένει είναι να το δούμε και στην πράξη.