Άντρες
24.06.2026 | 21:04
«Παραδίδουμε μια Ομοσπονδία πιο οργανωμένη και πιο ισχυρή...»
Η ανάρτηση του τέως πλέον, προέδρου της ΚΟΚ, Ανδρέα Μουζουρίδη, ένεκα της αποχώρησής του από την προεδρία της Ομοσπονδίας. Μέσα σε αυτή κάνει τον απολογισμό του και στέλνει τις ευχές του στον νέο πρόεδρο Λούη Δημητρίου.
Περισσότερα