Λούφτνερ: «Μην είστε αρνητικοί» 

Λούφτνερ: «Μην είστε αρνητικοί»  thumb

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο αμυντικός της Ομόνοιας Λούφτνερ μετά την πρώτη ήττα στο πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό με 1-0. 

Τι έγραψε: 

«Αυτή την εβδομάδα δεν είχαμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Ξέρουμε όλοι οι ποδοσφαιριστές τι πήγε λάθος. Αλλά φίλοι της ομάδας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι πάντα δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Σας υποσχόμαστε πως τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα. Σας χρειαζόμαστε. Μην είστε αρνητικοί χρειαζόμαστε την στήριξη σας. Ευχαριστώ».