Ο Σένσι αποχαιρέτησε την Ανόρθωση!

Ο Σένσι αποχαιρέτησε την Ανόρθωση! thumb

Ο Στέφανο Σένσι αποχαιρέτησε μέσω ανάρτησης του την Ανόρθωση, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του προς την οικογένεια της ομάδας για τη στήριξη που είχε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το αντίο του Σένσι:

«Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Από την πρώτη μέρα με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου και πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτή την ομάδα. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της. Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη φίλαθλο. Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ σε όλους όσοι εργάζονται για αυτή την ομάδα και σε όλο τον κόσμο της. Σας αγαπώ!».