Ο Άρης έχει αποδέιξει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν ότι δεν διστάζει να πουλήσει κάποιον παίκτη του, ακόμα και αν είναι τρομερά κομβικός για την ομάδα, με τα παραδείγματα να είναι πάρα πολλά και πιο πρόσφατο η παραχώρηση του Μοντνόρ στην Ομόνοια, με τον Άρη να βάζει στα ταμεία της ένα σεβαστό ποσό.
Επιπλέον έχει βγει ήδη προς το φως της δημοσιότητας ότι ο Απόλλωνας θέλει να εντάξει τον Γκόλντσον στο δυναμικό του, ενώ την ίδια ώρα ο Γκομίς που πέρασε υπέροχα χρόνια στον Άρη, είναι συμφωνημένος με την ΑΕΛ. Αυτό αποδεικνύει ότι πολλές ομάδες «ψωνίζουν» από τον Άρη, ο οποίος αν ικανοποιηθεί οικονομικά δεν διστάζει να πουλήσει κανένα παίκτη, ακόμα και αυτούς που είναι βαρόμετρο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι στον Άρη δεν νοιάζονται για την ομάδα και ότι δεν θέλουν να την δυναμώσουν, απλά είναι μια πολιτική που ακολουθεί η «ελαφρά ταξιαρχεία», με τα λεφτά που παίρνει μέσα από κάθε πώληση να επενδύονται σε νεαρούς εξελίξιμους παίκτες και όχι μόνο.
