ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Πρώτο σχόλιο: «Στον ΑΠΟΕΛ, αυτό που έχει εξαχθεί είναι μία συγκεκριμένη μεθοδολογία, θέλουμε να υπάρχει συνέπεια στους πυλώνες που έχει διαμορφωθεί από την αρχή. Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει την κατάσταση και να γίνει συμμέτοχος. Η συμβολικότητα της φετινής σεζόν είναι ιδιαίτερη. Η κατανόηση και η εμπιστοσύνη συνεχίζει να «κτίζεται» αυτή τη στιγμή. Σε αυτή την περίοδο, ο ΑΠΟΕΛ κάνει μία σύσφιξη σχέσεων. Η ομάδα πρέπει να «κτιστεί» με γερές βάσεις. Όταν θα ξεκινήσει το αγωνιστικό κομμάτι, καλώς ή κακώς τα κριτήρια αλλάζουν. Ο στόχος της διοίκησης είναι να κάνει ότι καλύτερο, δίνοντας όλα τα εργαλεία σε αυτούς που πρέπει στον προπονητή».
Για τον Παπαδόπουλο: «Η πρόσληψη του κ. Παπαδόπουλου έχει αποτυπωθεί πλήρως στην ανακοίνωση. Η αλήθεια είναι πως έχει «κτίσει» την καριέρα του. Οι ομάδες του έχουν προσανατολισμό νίκης συνεχώς, ωστόσο, έχει πάρει τίτλους και έχει κερδίσει στόχους. Είναι καλός συνδυασμός για τις φιλοδοξίες μας. Ήταν στις σκέψεις μας για να γίνει παρουσίαση, ωστόσο, θα υπάρξει επικοινωνία με τα ΜΜΕ. Αυτό που προγραμματίζουμε είναι να επιστρέψουν όλοι οι παίκτες μέχρι και 3 του Ιουλίου».
Για την προετοιμασία: «Θα γίνει μέρος της προετοιμασίας στον Αρχάγγελο και στη συνέχεια, θα πάμε στην Ολλανδία, είναι σε προπονητικό κέντρο που έχει πάει ο Παπαδόπουλος και ο Βρύζας, έχει πάει αρκετές φορές με τον ΠΑΟΚ. Σε λίγες ημέρες θα δημοσιεύσουμε τις λεπτομέρειες. Μέχρι να ολοκληρωθούν τα πάντα, επιτρέψτε μου, να μην αναφέρω κάτι για τα φιλικά».
Για τις προσθήκες: «Υπάρχουν παίκτες από την Ελληνική αγορά, ωστόσο, κοιτάμε παίκτες που χρειάζεται ο προπονητής. Η αγορά γενικότερα έχει και ποδοσφαιριστές που έπαιξαν στην Ελλάδα, αλλά να μην αγωνίζονται τώρα. Ο Βρύζας έχει αντίληψη και άλλων αγορών, όπως είναι η Ιταλία και η Ολλανδία. Ναι, κοιτάμε την Ελλάδα, αλλά… Η ιεραρχία ανήκει στον προπονητή. Οι παίκτες θα αρχίσουν να ανακοινώνονται σε κάποιες ημέρες, κυρίως μέσα στον Ιούλιο».
Για Λημνιό και Παναγίδη. Σας ενδιαφέρουν; «Όποιος παίκτης που θεωρεί ότι ο προπονητής είναι ικανός, για εμάς η απάντηση είναι «ναι», αλλά αν δεν πέσουν οι υπογραφές, δεν μπορούμε να πούμε πολλά. Υπάρχουν άδειες θέσεις για να δημιουργηθεί ισορροπία στο ρόστερ, τότε θα αποκτηθούν παίκτες. Η ομάδα θα σχεδιαστεί να έχει ποιοτικό ρόστερ μέσα στα οικονομικά πλαίσια της ομάδας, θα δώσουμε ευκαιρίες σε Κύπριους παίκτες. Τα τελευταία δύο χρόνια, ο ΑΠΟΕΛ έκανε αυτή τη στροφή. Οι παίκτες όπως είναι ο Κούτσακος και ο Γεωργίου, πήραν ευκαιρίες, ενώ κάποιοι δόθηκαν και δανεικοί σε άλλες ομάδες».
Για τις αποχωρήσεις: «Όλοι οι παίκτες θα αξιολογηθούν μέσα από τις προπονήσεις».
Για το επενδυτικό πρότζεκτ: «Η συνάντηση με την ΚΟΠ ήταν μέρος της διαδικασίας και είναι χρονοβόρα και δεν είναι από την δική μας μεριά χρονοβόρα. Αν ήταν από την πλευρά του ΑΠΟΕΛ και τον Σάββα Λιασή θα τελείωνε σε δευτερόλεπτα. Μια συμφωνία τέτοια μορφής που χρειάζεται 7-8 μήνες προσπαθούν όλες οι πλευρές να την κλείσουν πιο νωρίς. Τρέχει η διαδικασία και από την στιγμή που τρέχει ακολουθούνται συγκεκριμένα βήματα, δημιουργούνται εμπόδια, τα ξεπέρνας και προσπαθείς. Ο κοινός στόχος είναι η ευημερία του ΑΠΟΕΛ και ο κόσμος το αντιλαμβάνεται αυτό και είναι δίπλα σε αυτό το πρότζεκτ».
