Με ήρεμο τόνο αλλά απόλυτα στοχευμένα, υπενθύμισε σε παίκτες, staff και οργανισμό ότι ο πήχης ανεβαίνει φυσιολογικά όταν μια ομάδα επιστρέφει στον θρόνο της, ιδιαίτερα με τον τρόπο που το έκανε η Ομόνοια την περσινή σεζόν, η οποία ήταν εξαιρετική και άκρως θελκτική με το ποδόσφαιρο που προσέφερε στον κόσμο.
Ο Νορβηγός τεχνικός στάθηκε στη σημασία της μνήμης και της αυτογνωσίας, διότι δεν πρέπει να μην ξεχαστούν οι δυσκολίες, οι ήττες, οι πιεστικές στιγμές που λειτούργησαν ως καύσιμο για να φτάσει η ομάδα μέχρι το τέλος της διαδρομής. Τόνισε ότι η νέα χρονιά δεν ξεκινάει από «μηδενική βάση», αλλά από ένα υψηλότερο σημείο απαιτήσεων και ότι αυτό πρέπει να μεταφραστεί σε ακόμα μεγαλύτερη προσήλωση στην καθημερινή δουλειά μέσα στις προπονήσεις.
ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ:
«Πολύ δύσκολο να ανέβεις στην κορυφή αλλά ακόμη πιο δύσκολο να παραμείνεις εκεί. Αυτό ισχύει στο ποδόσφαιρο. Έτσι; Ναι, σίγουρα. Το επίπεδο των προσδοκιών ανεβαίνει και αυτό είναι φυσιολογικό. Όταν είσαι παίκτης ή προπονητής ή ο οποιοσδήποτε στην Ομόνοια, έχεις συνηθίσει ότι υπάρχουν απαιτήσεις, όμως τώρα είναι λίγο πιο υψηλές από το κανονικό και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που κερδίσαμε το πρωτάθλημα. Πρέπει να το χειριστούμε με σωστό τρόπο, για να πάρουμε την αυτοπεποίθηση από την περσινή σεζόν και τη γνώση, του πόσο σκληρή δουλειά βάλαμε, πώς ήταν στο ξεκίνημα της προετοιμασίας στην Πολωνία, πόσο δύσκολο ήταν μετά τα παιχνίδια που χάσαμε, πόσο έπρεπε να παλέψουμε για τα πάντα, γιατί αν τα ξεχάσεις όλα αυτά τα δύσκολα, δεν θα έχεις καλές μέρες ξανά».
