Ο 24χρονος μέσος, έκανε την κίνηση για μεταγραφή του στην ομάδα της Λεμεσού με συμβόλαιο συνεργασίας τριών χρόνων, διανύοντας ήδη την πρώτη του σεζόν εκεί, ήταν μία σεζόν προσαρμογής για τον ίδιο, παρόλο που αγωνίστηκε σε 31 ματς πρωταθλήματος, φέτος όμως θα είναι λίγο διαφορετικά για τον Κύπριο διεθνή.
Αρχικά θα κάνει την προετοιμασία του με τον Άρη, ενώ την περσινή σεζόν την έκανε με την Ομόνοια και ακολούθως πήρε μεταγραφή στην ομάδα της «ελαφράς ταξιαρχίας», γνωρίζει ήδη ένα χρόνο τα αποδυτήρια του Άρη, το τεχνικό τιμ, τις απαιτήσεις της ομάδας και μπορεί να προσαρμοστεί σίγουρα πιο εύκολα από την περσινή σεζόν και να εξελιχθεί σε σημαντικό πρόσωπο των αποδυτηρίων.
Η μεγάλη του απόφαση να αποχωρήσει από την Ομόνοια δεν σχολιάστηκε και με τον καλύτερο τρόπο, όμως στο χέρι του είναι και το απέδειξε ότι με σκληρή δουλειά μπορεί να το αλλάξει αυτό. Ήδη μέσα σε αυτό τον χρόνο της μεταγραφής του, κατέγραψε αισθητή άνοδο, αφού από τις 750 χιλιάδες που τον είχε το transfermarkt.com ως ποδοσφαιριστή της Ομόνοιας ως εκτιμώμενη αξία, εκτοξεύτηκε στο 1,2 εκ. ευρώ με τη φανέλα του Άρη. Κατέγραψε δηλαδή άνοδο 450 χιλιάδων, αριθμός που δείχνει τη βελτίωση και τη γρήγορη προσαρμογή που είχε στη νέα του ομάδα.
