Ο εκπρόσωπος τύπου του ΑΠΟΕΛ, Νεκτάριος Πετεβίνος, παραχώρησε ραδιοφωνικές δηλώσεις και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο επενδυτικό πρότζεκτ. Τόνισε πως δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα για οριστική συμφωνία, αν η διαδικασία αφορούσε τον ΑΠΟΕΛ και τον Σάββα Λιασή ο οποίος ηγείται της επενδυτικής ομάδας που θέλει να αναλάβει.
Για το επενδυτικό πρότζεκτ:
«Η συνάντηση με την ΚΟΠ ήταν μέρος της διαδικασίας και είναι χρονοβόρα και δεν είναι από την δική μας μεριά χρονοβόρα. Αν ήταν από την πλευρά του ΑΠΟΕΛ και τον Σάββα Λιασή θα τελείωνε σε δευτερόλεπτα. Μια συμφωνία τέτοια μορφής που χρειάζεται 7-8 μήνες προσπαθούν όλες οι πλευρές να την κλείσουν πιο νωρίς. Τρέχει η διαδικασία και από την στιγμή που τρέχει ακολουθούνται συγκεκριμένα βήματα, δημιουργούνται εμπόδια, τα ξεπερνάς και προσπαθείς. Ο κοινός στόχος είναι η ευημερία του ΑΠΟΕΛ και ο κόσμος το αντιλαμβάνεται αυτό και είναι δίπλα σε αυτό το πρότζεκτ».
