Άλλο πολλοί, άλλο πολλή

Άλλο πολλοί, άλλο πολλή thumb

Με την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τους Κόνορ Γκόλντσον και Έντι Σεμέδο οι αποχωρήσεις από τον Άρη έφτασαν τις εννέα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


Σε αυτές δεν υπολογίζονται οι περιπτώσεις των Ανδρόνικου Κακουλλή (Ομόνοια) και Γιανίκ Γκομίς (ΑΕΛ), οι οποίοι αναμένεται να αποχωρήσουν το αμέσως προσεχές διάστημα, χωρίς ωστόσο η πόρτα εξόδου να κλείνει πίσω τους.
 

«Θα αποχωρήσουν κι άλλοι», επαναλαμβάνει σε κάθε ευκαιρία ο υπεύθυνος επικοινωνίας, Κώστας Παπαδόπουλος, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά πως αυτό το καλοκαίρι θα συνοδευτεί από τις πιο ριζικές μεταβολές στο ρόστερ της «ελαφράς ταξιαρχίας».
 

Στο σημείο αυτό, ωστόσο, τίθεται το ερώτημα: φεύγουν πολλοί, άρα θα είναι και η χασούρα πολλή; Από τους ήδη αποχωρήσαντες οι Σωφρονίου, Έργκας, Σεμέντο και Κοκόριν ήταν -στην καλύτερη περίπτωση- ρολίστες με μικρή συμβολή.
 

Μοντνόρ, Μπαλόγκουν, Κάστανος, ΜακΚόσλαντ, Γκόλντσον (καθώς και οι Κακουλλής και Γκομίς) ανήκαν στον βασικό κορμό, αλλά σε μια αποκαρδιωτική σεζόν ουδείς έκανε πραγματικά τη διαφορά.
 

Προφανώς κάποιοι εξ αυτών θα μπορούσαν ή θα άξιζαν να παραμείνουν στο ρόστερ και για την ερχόμενη περίοδο, τη λήξασα περίοδο όμως ουδείς εξ αυτών έδωσε την εντύπωση ότι είναι πραγματικά αναντικατάστατος.
 

Τούτου δοθέντος το ζητούμενο για τον Άρη δεν είναι ποιοι και πόσοι θα φύγουν. Το στοίχημα είναι οι αντικαταστάτες τους να αποδειχθούν καλύτεροι. Μόνον έτσι θα είναι καλύτερη και η πορεία της ομάδας τη νέα σεζόν.